marți, 19 aprilie 2011

Topul celor mai vizibile branduri pe retelele de socializare !

1 . Vodafone :

    Cu trei pagini pe Facebook actualizate constant (Paul Maximus, CRBL si Vodafone Buzz), o activitate permanenta pe Twitter , canal   pe YouTube pentru clipuri exclusive si spoturi TV, cont pe Flickr , campanii pe bloguri ( bannere , posturi , teste ) si pe Facebook (Gadgeteer Awards – 10.000 de fani , concurs  Guns N’Roses, Concurs BCR Open Romania ) , Vodafone se mentine pentru al treilea an consecutiv pe pozitia de lider al clasamentului celor mai “sociale” branduri din Romania .

2 . BCR :

       BCR are cont pe Twitter si pagina de Facebook . A desfasurat campanii pe Twitter si Facebook ( “ Stii Banking ” ) . Are profil actualizat pe Wikipedia , cont pe YouTube , un site de user generated content si a participat in calitate de sponsor la evenimente dedicate blogosferei .


3 . Microsoft :


      Printre activitatile desfasurate de Microsoft in social media se numara campanii pe bloguri , pe Facebook si Twitter . Compania a sustinut primul proiect de “ Twitterartura romaneasca ” , o carte online intitulata “ Cum am intrat prima oara pe Net ” , scrisa de 127 de utilizatori de Twitter . Cartea a fost lansata in cadrul campaniei “Calatorie spre centrul Internetului”.  In crearea povestilor s-au implicat si opt dintre cei mai urmariti romani pe Twitter (Arhi , Bobby Voicu , Florin Grozea , Manafu , Piticu , Pyuric , Victor Kapra , Vis Urat ) . 


4 . Petrom :

      Campania care i-a adus cel mai maresucces  online a fost “Redescopera Romania”. Pentru promovare s-au folosit contul de Twitter al Petrom si contul @LaDrumInRomania . Au fost realizate un site dedicat campaniei si skinuri speciale pentru site-uri , bloguri si retele sociale .



5 . Avon :

      Este unul din brandurile nou intrate in top, ascensiunea se datoreaza in mare parte retelei sociale Avonconnects.com.ro. Brandul este activ in social media prin implicarea bloggerilor in campanii , comunicare directa cu bloggerii , cont si campanii pe Twitter , pagina si campanii pe Facebook (“Avon Solutions”, “Anew”, “Avon raspandeste zambete”), cont pe Flickr, cont pe Youtube, site-uri (http://feellikearealstar.com, avoncolor.ro).



6 . Nokia :
   Printre activitatile sale se numara implicarea bloggerilor in campanii precum “ Puzzle cu Nokia N8 " .
     Pagina de Facebook a Nokia Romania avea 29.500 fani la 30 martie 2011. Campanii derulate pe Facebook: “Nokia N8 HD”,Craciun cu noi”, “Inapoi la scoala”, “Arata-ne vara ta”.



7 . Orange :
      Printre campaniile derulate de Orange pe bloguri se numara            “5 saptamani in balon”, cu implicarea bloggerilor locali din zece orase, concursul de aplicatii pentru iPhone, cu implicarea blogurilor generaliste si a blogurilor specializate pe iPhone.
8 . LG :
        LG Romania  a dezvoltat in ultimul an campaniile pe bloguri         “7 zile fara laptop” si “LG Android – Mr. Blogger”. Prezenta companiei pe Twitter a inclus campania “LG Android” si “Prima conferinta live pe Twitter din Romania, in parteneriat cu Vodafone. Are pagina pe Facebook si a sustinut evenimentul de lansare a primului concert 3D al Loredanei, “Iubiland”. Are, de asemenea, cont pe Flickr, YouTube si profil pe Wikipedia.

9 . Romtelecom :

     “ Leapsa pentru bloggeri ”, “ Copil, caut timp. De petrecut cu parintii mei ”, campania de promovare a transmiterii Campionatului Mondial de Fotbal pe Dolce Sport, “Romtelecom – Magazinul online cu cele mai multe sucursale” sunt campaniile derulate pe bloguri de Romtelecom.
      Compania administreaza doua conturi de Twitter (Romtelecom si Clicknet). Pe Facebook au fost create doua pagini (Romtelecom si Dolce Sport). De asemenea , platforma “Familia Telcu” are pagina pe Facebook .


10 . Timisoreana :
        Editia din 2010 a Serbarilor Timisoreana a fost promovata intensiv pe bloguri. Au fost contactati bloggeri din fiecare din cele 10 orase unde au avut loc serbarile - Targu Jiu, Timisoara, Resita, Oradea, Targoviste, Ploiesti, Buzau, Bacau, Braila, Constanta – care au devenit promotori oficiali ai evenimentelor. Campania s-a concretizat in posturi pe bloguri, cu review-uri din zilele de serbari. Fiecare blogger a folosit contul sau de Twitter pentru a promova articolele si concursul Serbarile Timisoreana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu